fredag 7 mars 2008

Dag 12

Nu skäms jag nästan över mig själv!
Har varit dålig på dieten och dålig med bloggandet här på GI bloggen!
Skärpning nu Malin!

Jag har dessutom varit dålig med träning efter helgen som var och fusket i söndags fick mig att gå tillbaka några steg vilket gör mig förbannad. Men nu är det dags för nya tag igen!

Vikt idag: 67,4 kg (-2,5 kg)

Ska cykla ner till stationen idag för att få lite träning! Och snart ska jag se till att få i mig lite ägg och även städa lite så förbränningen sätter igång ordentligt! Försöka hinna med att göra matlåda till jobbet också eftersom jag jobbar till 23 ikväll!

Eftertanke: Nya tag! Bounce back stronger than ever!


2 kommentarer:

Charmig sa...

Hurru! hur gåré meé dieeten?!

Ann-Sofie Persson sa...

Hej Malin!

Så nu har jag hittat till din blogg också! :-) Vad duktig du är som kämpar så! Önskar jag kunde få fart på det igen jag med.

kjam ann-sofie p (maxi)