tisdag 26 februari 2008

Dag 2

Andra dagen med GI.


Frukost: 2 kokta ägg och en kopp te med 3 suketter

Lunch: 5 dl vatten och 6 köttbullar

Middag: 2 kokta ägg och en kopp te med 3 suketter

Kvällsmat: oststavar och en kopp te med 3 suketter


Detta är absolut inte bra!
Måste börja äta ordentligt, så jag borde varit till affären och fyllt kyl och frys med bra råvaror men istället har jag målat och varit hos tandläkaren. Imorgon blir det absolut skärpning, det är ett måste!


Träning: 3 timmar målning

Cyklat ca 12 km


Har heller inte gjort som jag lovat idag heller! Har inte lagt upp mått och vikt vilket jag skulle gjort dag ett.

Vikt dag 1: 69,9 kg

Måtten har jag dock inte hunnit kolla, det måste göras snarast för att ge ett så rättvisande resultat som möjligt!

Eftertanke: Sätt upp ett mål för nästkommande dag, dagen innan, tänk ut bra mat och bra träning så går nästa dag mycket lättare!

2 kommentarer:

Charmig sa...

frulle - lättfil med naturell mysli
lunch - banan och äpple
middag - kyckling champinjoner och sallad...

kvällsgott...illa illa..men sara firar att hon blivit singel idag. Å ja hakar på eftersom ja e en gooood vän!

Träning - har skyltat om i två fönster och hållt pulsen högre än vanligt. Ser fram emot vågen imorgon! efter två dagar borde man gått ner ngt?!

Sirlig sa...

Går du på dieten som du ska lär du märka resultat efter två dagar ja! Men eftersom du blandat lite så bli inte besviken om du inte märker det på vågen än!

Du har ju ätit en hel del som ändå innehåller både fruktos och kolhydrater så du har ju inte följt metoden som man ska.. Men du har inte ätit dåligt på något sätt.. haha bara inte GI!